ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)
Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie internetowym Butik Mayo produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827)
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży otrzymany produkt należy odesłać na adres:
Butik Mayo, Częstochowa, al. Aleja Wojska Polskiego, nr 124, 42-202
Wraz z wypełnionym formularzem zwrotu załączonym na naszej stronie, który można wydrukować bądź przepisać odręcznie wraz z paragonem.
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.
- Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony, dotyczy to również obuwia wraz z ich kartonem.
- Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
- Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.
Zamówienia opłacone przez: Przelewy24 zwracamy przez Przelewy24, – płatność przy odbiorze zwracamy na konto bankowe.
Nie realizujemy zwrotów kosztów transakcji na zagraniczne numery kont bankowych.
POBIERZ FORMULARZ ZWROTU
REKLAMACJA
Jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu. Jeżeli otrzymałaś/eś towar niezgodny z zamówieniem niezwłocznie skontaktuj się z nami a my zlecimy odbiór paczki (zlecenie odbioru opłacane jest przez naszą firmę).
Butik Mayo, Częstochowa, al. Aleja Wojska Polskiego, nr 124, 42-202
Wraz z wypełnionym formularzem zwrotu załączonym na naszej stronie, który można wydrukować bądź przepisać odręcznie wraz z paragonem.
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.
- Każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam produkt, ale pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, Butik Mayo zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.
- Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.
Nie realizujemy zwrotów kosztów transakcji na zagraniczne numery kont bankowych.
Butik Mayo ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.
POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY